ytterliggare ett inlägg med rubriken; urk!

håller jag på att bli knäpp eller är jag redan det?

baahh,, dagen idag kunde varit bättre,,
,,dels om en viss K, hade kunnat hålla sin käft stängd under den timmen då det var tänkt att jag skulle svettats lite (i detta fallet är K,, en kärring, vill inte nämna några namn då jag har fått en uppfattning om att denna är en jäkel när det gäller att snoka,, inte vill jag riskera att hamna på ett uppslag i HD, Jessica vet vem jag menar och förhoppningsvis visar lite medlidande ;) haha)
,,dels om det hade varit en annan ledare på passet,, både han och passet suger,, ställer inte friskis några krav alls på sina ledare?,, jag menar göra en och samma rörelse en hel låt,, det kan man väl inte kalla för några block inte?
,, dels om jag ätit mindre nötter,, känns som jag börjar svälla,, skärpning Liza!
,, dels om det vanliga K;et hållt sin del av överenskommelsen,, karlar! (han klarade föresten tentan,, då var jag glad det är jag inte nu!)
,, dels om robert slutat grina,, han är en tönt iofs och det är inget som berör mig i mängder,, fast det är ju bara så onödigt,, så en dag som denna vägs han in i denna sörjan!

ett par grejor som gjorde att dagen inte blev sämre;
,,Åkte till statoil snackade lite skit med Jessica,, det hjälper alltid,, hon är en ängel den tösabiten :)
Vi var ungetfär lika glada,, först tampas med en massa snorungar sen ställa sig i den orangea skjortan,, :) Kanske ska köra ett medel imorgon om allt går som det ska,, vilket är ytterst tveksammt iofs,, det är inte riktigt min period just nu,,
,, fick njuta 13 min och 20 sek i solariet,, typiskt att jag inte hade fler guldtior och att dom två första var upptagna :/

Nämde jag att jag uppskattar dig Jääsika? ;)

Nåja ett par timmar till framför tv:n verkar det bli,, K verkar ha fått lite dåligt samvete,, och med all rätt!

Bättre dag imorgon? kan det bli sämre?

hmm som rubrik har jag urk!, fast det finns inte med i texten,, jaja får väl avsluta med att säga urk! för denna dagen!


Kommentarer
Postat av: Sicka

Me like you 2 skruttgumma! ;)

2008-01-26 @ 16:11:13
URL: http://sicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0