tisdag,, eller nää måste ju vara måndag idag ;)

gissar att ni är nyfikna på min dag? ;)

..gick upp långt före alla andra,, iväg till maxi för en veckohandling á 225 kr, lagom :) haha

hämtade upp Jessica och sen var det dags för ett medel,, hur skönt som helst,, har kommit på att jag mår som bäst när jag tränar,, blir mkt piggare gladare och förhoppningsvis lite lättare att stå ut med,,
Efter träningen tvingade jag med Jessika ut till Ikea/väla,, mat, laptopstöd, present till brossan, inköp av ny träningströja/strumpor och byte av min skor blev gjort,, Stötte även på Robert med sällskap,, haha måste få skratta lite åt det iaf ;)

Körde bakom K på vägen hem,, var ju bara tvungen att ringa upp :) Liza svävade/svävar kanske fortfarande på rosa moln ;) haha

Måste säga att du har ett enormt tålamod när det gäller mitt tragg om K,, hejda mig om du tycker det blir för mkt,, har uppenbarligen lite svårt att hejda mig själv ibland känner jag :/ Du är en pärla ska du veta!

tog oss en kopp kaffe hemma hos Jessica,, och så blev det en massa tragg,, tar nog aldrig slut?! ;)

....blev på väg mot värmen stannad av farbror blå tyckte att jag körde som en Idiot,, inte värre en vanligt för er som åkt med mig,, en och annan trafikföretelse hade jag visst åstakommit,, haha!
Men det blev en nykterhets/körkortskoll,, inget alkohol i mitt blod inte,, Blev sen lite skummt utfrågad innan dom till slut önskade mig en fortsatt trevlig kväll,, haha darrade som ett asplöv efter kan jag lova,, kunde ju blivit ngn tusenlapp fattigare fast dom bestämmde sig nog för att vara snälla mot en sån söt flicka som mig,, baaahh!

ska snart ta mig för ngt,, typ ladda upp inför imorgon,, då det ska spinnas,, japps ni läste rätt Liza ska spinna ;)

lite annanas ikväll? jao så blir det nog ;)

Åter till kaffet,, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0