testa gränser,,

idag har ag för många tankar i huvudet för att jag ska orka skriva ner allt!

Kan ju bara medela att jag testar mina gränser lite när det gäller träningen idag,,

Körde ett medel vid lunch och nu om ngn timme är det dags för ett spinn pass,, jo men visst ska jag väl orka det !?
Har ju ändå inget bättre för mig nu när jag har lite spare time från jobbet,, :)

Precis ätit en stor porttion pasta och en avokado,, haha ingen vidare kombination kanske fast jag har fått i mig bra med både kolhydrater och protein ;)

Har alltid hållt fast vid att det finns ingen bättre väg till att må bra än att träna och äta rätt,, även om jag också har testat på diverse soppor och annat blask och tappat ett par kilo av det också,, fast jag kan ju inte påstå att jag har mått vidare bra på det,,
 ....Läser så många bloggar nu där det ska intas intas diverses soppor,, och andra kalorisnåla måltider,, och har man ätit en korv till lunch låter det ju som hela världen håller på att gå under,, baah! Jag säger bara,, skippa det skitet för ett långvarigt resultat,, börja träna,, tänk på vad du äter och ha kul! (liza leker lite klok) Fast det är ju inget annat än ren fakta,, och det bästa,, man mår så bra!

nää dags att packa träningsväskan ;)

Later,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0