snabbkaffe,,

har jag sagt att jäg fått en ny soffa? det är helt underbart :)

sitter med en kopp kaffe,, mitt älskade snabbkaffe,, hade slut på det igår så jag fick dricka bryggkaffe, urk!
Kanske jag som inte kan koka kaffe på det riktiga sätter bara!?

Storhandlat idag,, tagit mitt första steg,, haha inte helt illa!

Ska ner och svettas lite på friskis om en stund,, vilade igår så det kliar lite i benen nu,, trots att det är med Lennart och han är urkass,, men det är aldrig fel att förbränna lite kalorier,, det behövs ;)

Mys ikväll,, jag längtar :)

Kan hända att jag kommer skriva ett par lika obetydelsefulla inlägg till under dagen,, jag vill bara vara snäll och varna er för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0