polisen i mitt härta,, eller nej just det!

undra egentligen om polisen har ngt emot mig,,
Stängde idag och jag såg att polisen körde in och vände nästan vid oss men sen var det inte mer med det,, utom att jag tänkte lite extra på hastigheten, blinka och bältet ;) haha

när jag hade kört ett par varv så ser jag att dom rackarna ligger bak mig och efter ett par hundra meter satte dom på blåljusen,, wiii!

Han stannade mig för han tyckte inte jag såg ut till att vara född 37 och komma från åhus,, haha åldern tar jag som en komplimang men från åhus är jag ju trots allt :),, iaf så hittade jag inte plånboken direkt och antar att han inte orkade skriva ngt rapport så han sa "äsch, du ser ju ärlig ut,, blås i denna bara" med tanke på att jag kom direkt från jobbet så var allt grönt,, (vet inte varför jag skrev så för det hade ju varit grönt iaf kan jag lova)
sen sa han sov gott och körde där i från,,

(hörde dock från polisradion att gubben där sa att dom var tvunga att skriva rapport på mig,, så det var väl därför han hellre struntade i det,, jag menar inte kan dom väl ha skrivit ngn rapport när dom inte fick reda på vem jag är?!)

kan ju också tillägga att jag tydligen har haft körförbud på bilen fram tills för en sisådär vecka sen,, då bilen egentligen skulle varit besiktigad senast i oktober,, jaja jag kan ju inte hålla reda på allt inte ;)

,,, upp tidigt imorgon måste hinna tvätta undan,, blir en del tvätt nu när man tränar ju,, handla mat,, ev ett par skor innan det är dags för yterliggare en dag på jobbet,, :/ urk!

K börjar bli otålig bäst att göra honom lite sällskap,, hans cola är slut så tydligen ska vi åka och handla,, så här dags?!,, mupp,,

Sov gott!,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0