nyårsdagen idag,, eller ja igår :)

fyy ja då har man klarat av tio dagar i rad nu,, känns lite i hela kroppen kan jag lova,, bara en ledig dag nu sen blir det tre till -whi!

Dragit på mig en förkylning som heter duga,, varför? och just nu?,, kan ju inte träna som jag vill orkar ingenting,, knappt man har orkat med jobbet,, men nu har jag ju en dags vila så vi får se om det kan hjälpa,, hoppas hoppas :)

Nyårsafton firade jag på statoil, vilket är andra året i rad nu,, finns inget bättre! baaah!
men kvällen flöt på,, och det var lite tragiskt lite folk,, nästan så man ville gå ut på vägen och bara stoppa alla och be dom komma in till oss,, haha nää men det blev mkt tragg i stället,, Jobbade med CB,, helt okej ;)
Vid tolvslaget stod vi uppe på taket med champange och tittadade på allt smällande,, trevligt :)

Öppnade i morse, mindre trevligt och vääldigt ensamt :( trodde nästan aldrig att dagen skulle ta slut,, men det gorde den och jag föll som en stock när jag väl kom hem,, hade ju några timmars sömn att ta igen :)

för en gångs skull har jag införskattat mig ett par nyårslöften men det skriver jag imorgon tror jag :)

Varför beter du dig så här?,, jag förstår mig verkligen inte mig på dig ibland,, snart är min gräns nådd!

ha en god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0