ny soffa och borttappade inlägg,,

skrev först ett långt inlägg igår och när jag väl skulle uppdatera så hade jag loggats ur,, nu hade jag precis skrivit igen och då helt plötsligt svarar inte explorer,, baaahh! (att mitt tålamod inte har tagit slut än?!)

Jag ska få min efterlängtade soffa idag,, som jag längtar :) wiii

Igår så körde jag först ett medel och sen blev det ett spinning på kvällen och ja ni gissar rätt lizas ben var helt döda,, fast på ngt sätt var det ändå skönt :)
Efter spinningen smet jag bort för att titta på K;s nya lägenhet som för övrigt ligget ca 75 meter från friskis,, kan det bli bättre? haha
En trea har han fått fatt i,, rätt så nergången men en stor fin balkong och framför allt en stor säng :) (kan ju tillägga att han bara har en soffa i sin andra)
Blev bara en snabbis med honom,, trött karl för tillfället,, unnar honom lite vila :)
Om allt går som det ska så får han reslutatet från slut-tentan imorgon,, undra om det är han eller jag som är mest nervös? haha och med tanke på att det är över 50% som inte klarar den på första försöken så kunde oddsen varit betydligt bättre,, men det går nog vägen,, hoppas jag innerligt iaf,, (lämnade jessica vind för våg där nere igår,, solly tösabit,, hoppas du blev en upplevelse rikare på vägen hem med Bettis iaf,, och tack ;)

Missade dessvärre största delen av handbollen igår,, kanske därför dom vann? (tröstar mig med det iaf)
orkar inte skriva kommentarerna ag har igen,, gjort det två gånger nu och det har ju försvunnit båda gångerna)

nu står det lite kaffe på schemat,, ska jobba vid fyra,, eller det blev kanske redan klockan två? borde höra med Jessica.. :)

Och om jag inte nämnde det innan så ska jag få min nya SOFFA idag,, det är lycka det ;)

Overandout..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0