nu till mina nyårslöften,,

mm tidigare år har jag alltid sagt att jag inte ska ha några nyårslöften,, för att man ändå inom den närmsta månade kommer slänga ur sig att löften är till för att brytas,, men i år vill jag nog ha ett par stycken iaf,, :)

* Fortsätta med träningen,, detta är nog första året som jag kan säga fortsätta och inte börja,, och det känns skönt kan ni tro :)

* Dra ner på rökningen,,
Märk väl inte sluta utan dra ner ;)

ska väl inte vara så svåra att leva upp till?

Lite förväntningar/förhoppningar av året har man ju också ;)

.Fast tjänst,, kanske till och med ett steg längre?
.Att jag ska fortsätta gå ner i vikt och helt eneklt må bättre,,
.Hitta honom kanske?
.ut och roa mig lite mer,, livet går ut på mer än att jobba :)
.att det blir en varm och mysig sommar :)
.införskaffa mig min älskade audi kanske? ;)
.vill ut och resa en sväng

mja denna listan kan ju bli riktigt lång märkte jag,, haha

hoppas på ett bra och innehållsrikt 2008 helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0