lördag,,

det där inlägget jag sa att jag skulle skriva i mitt förra inlägg, hoppar jag helt enkelt över,,
Kan säga att jag hade en trevlig dag med Jessica :) hon kollade synen på morgon, hittade ett par super snygga glasögon gjorde hon också :) Sen var vi på Ikea, väla, flower team (Jessica köpte levande blommor) haha sen tillbaka till söder för en god men lite halvskum smoothie, plus att hon agerade lite täckmantel till mig eftersom jag var tvungen att undersöka ett litet objekt ;) Objektet i verkligheten var inte så liten ;) haha

och till nutid,,

Har varit och dömt lite handboll idag,, mja min insats kan väl disskuteras men slutsingnalen kom  och det var ingen galen tränare som överföll mig eller så iaf ;) haha
,, hör och häpnad liza har precis lagat lite mat,, Spaggetti och kötfärsås,, blev ngn slag chili köttfärsås, nog den godaste jag har gjort under min tid här ;)

om ni vill veta ska ag dricka lite kaffe och röka nu,, från en timme och framåt vet ni var ni hittar mig,, på statoil :) whi

mot kaffet med raska steg,, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0