idag, igår eller ja det blir ju,,,

Igår eller ja det blir väl i förrgår så smet jag inom Jessica en sväng,, hon hade bakat bullar som liza bara så gärna ville smaka,, så det blev bullar (goda sådana), kaffe och en massa tragg,, sen blev Liza hungrig igen och övertalade Jessica till att kränga lite thai/kina mat,, (inte speciellt svårflörtad) haha! Gott var det och det är alltid trevligt med sällskap :)

Idag eller ja då får det väl bli igår så gjorde jag nog inte vidare mkt,, ringde ett samtal som jag lite har fasat för att ringa,, massa dåliga ursäkter tycker jag allt,, men vi får väl se,, har pratat lite nu ikväll också,, fast tror jag har stängt av allt man kan stänga av,, komplicerat det här:a ;)

upptäckte innan idag att jag skulle göra mina naglar imorgon eller ja nu är det ju idag så jag packade ihop lite br och ha grejor och styrde bettan mot andra sidan,, till åhus alltså :)
Sitter nu med tå hundar sovandes vid fötterna och lyssnar på lite go musik,, dags att inta sov-position kanske? baah JA!

..så senare idag ska det bli lite naglar fixade,, lovade även Petra och Emina att det skulle bli en fika och lite tragg inne i stan,, Kom för övrogt fram till att jag inte har träffat Petra sen innan sommaren, usch :/ solly tjejen!
Hinner jag sen hem och träna är det ett plus annars blir det första passet ett "bas" pass med favvo Cleas på torsdag förmiddag,, som det kliar i benen nu :)

tycka om eller inte,, frågan som aktiverar alla min bortglömda hjärnceller just nu :/

lite friskluft innan de är dags att rota fram en ny kudde då lilla Nexa tycker det var en utmärkt sovplats.. söta lilla hund :) haha

Sov gott,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0