i går,,

börjar med igår,,  sov väldigt lite över natten då jag och min kära papsen hade en del att prata om :)
Uppe med tuppen kändes det som och iväg mot Hazel,, så nu är jag glad i ett par veckor till ;)

Åkte sen in till stan och träffade petra och emina,, verkligen TREVLIGT! fikade/lunchade på café fenix tror jag det hette,, mkt mysigt! En hel del tragg hanns med under tiden,, gick runt och tittade i lite affärer och så :) Hpppas innerligt inte att det tar så lång tid till nästa gång,, :)

Kristianstad är helt klart underskattat :)

....pratade med Jessica på kvällen och kom fram till att jag skulle agera smakråd till henne imorse,, 09.40 ;)

fortsätter i ett nytt inlägg tror jag allt,, kanske inte just nu men lite senare,, (anteckna) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0