full fart,,

tycker allt det är både full fart på mig och på bloggandet just nu ;)

Upp i hyffsad tid idag,, (eller alldeles för tidigt egentligen men så är det när vissa ska ner på jobbet långt innan det har blivit ljust,, ) 
,,tvättat tre maskiner tvätt.. :)
,, Plockat iordning här,,
,, rensat ut bland underkläderna,,
,, bakat! Ja ni läste rätt liza har bakat bullar,, lite stora blev dom,, men första gången idag så man kan ju inte få allt 100 % bra första gången haha!


har precis gjort lite äggröra,, så nu vankas det äggröra,, tomat,, hemmabakad bulle och en kopp kaffe innan det är dags att köra ner och svettas lite med Cleas :)

Idag är jag glad :)

Kommentarer
Postat av: Sicka

åhh, avis är jag....jag ville oxå svettas lite med Claes!! :( haha...hur lät det där då?? ;)

2008-01-21 @ 13:33:06
URL: http://sicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0