babblar,, som vanligt bara :)

försöker få tag på Jessica nu= omöjligt ;) undras vad hon håller hus? haha

Amelie ringde imorse,, så liza fick rycka in ett par timmar,, känns typ som man har jour alltid på det stället,, haha (hon skulle till tippen tror jag visst)

Tog mig ner och körde ett medel vid 12,, underbart! fast trist utan min andra träningshalva :( men vi ska nog lösa det på det ena eller andra sättet,, hoppas jag :)

Efter ett par timmar på jobbet sitter jag nu här,, har slängt i en maskin tvätt och väntar på att maten ska bli färdig,, blir kyckling med lite kokta grönsaker,, har inbillat mig att jag ska köra en light version när det gäller att deffa,, nog måste det fungera!? Innebär att jag drar ner på kolhydraterna och inriktar mig på mer protein,, jaja testa kan man ju alltid göra iaf :)

Fundera på att åka ut till väla och inhandla mig ett par jeans som jag hittade där igår eller när det var,, och kanske en skjorta?,, ja så får det nog bli :)

Vad ville jag få ut med detta inlägget? hmm ja ingenting tror jag,, klidade bara lite i fingrarna,, :)

Ikväll blir det mys med K,, äta lite och dricka lite gott är det tänkt :)

Kanske min tur att få må bra nu?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0