alltid lika roligt på jobbet :)

kräkte ett par gånger på jobbet idag,, vad är det för fel på mig?
Ingen förvarning får man utan plötsligt står det en bara upp i halsen,, nu får det inte hända fler gånger,, !

Lite över halv tolv kommer det in två kunder och ska lämna tillbakas lastbilen,, fuck heller säger jag,,
det hela slutade med att dom skulle ringa Amelie imorgon och få mig sparkad,, pahaha försöka kan dom ju,, Tyckte att jag skulle lugna ner mig hela tiden,, kan lova att jag pratade väldigt lugnt och bestämmt,, han tyckte dock att jag proviserade honom,, svor och hade sig åt mig,, kan tänka mig att det kan upplevas som lite irreterande när jag pratar så lungt,, men det var ju enbart för mina icke så bra svensktalande kunder skulle förstå vilket dom hade väldigt svårt för,, biluthyrningen stänger 21 och dom hade hyrt den tills tio imorgon förmiddag,, vad är det som är så svårt att förstå? när dom hade gått så var jag därimot i så lugn längre men det gick ut över Sofie istället :)
IDIOTER!

nåväl skulle egentligen hem till K nu,, men det orkas inte med,, får bli imorgon istället vill inte riskera att bli sjuk inte om nu kräkningarna har ngt med ngt sånt att göra,,

en arg liza ska nu krypa ner,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0