alla var där,,

ja tro det eller e men liza har under två dagar tagit sig igenom en bok på 400 sidor typ :)

Alla var där,, Lauren Weisberger. (Författaren till Djävulen pär prada,,)
 
En sån typiskt chik bok som man bara inte kan sluta läsa,, eller jag kan inte det iaf,, den hade stora likheter med dävulen bär prada men sånna böcker älskar jag,, Hade ju inte tackat nej till att få vara i Bettes sits! Gå från en tråkig banktjänst till att bli en av den heteaste Pr-kvinnan på manhattan, inte illa det :)

Rekommenderar den stark,, 

 för övrigt har jag lagat mat för första gången detta året, korvstroganoff med ris,, inte för att den smakade som mammas men den dög,, 

Varit hos telia och teknat bredband så nu är det tack och hej till com hem :) Införskaffade även ett nytt hemmr som är en aning lättare att lägga på minnet ;)

tvättat en del
..och nu sitter jag med mitt älskade kaffe och ska snart hoppa in i duschen,, ikväll ska det jobbas :) wii

förkylningen verkar inte vilja släppa så snart blir det nog till att böra träna ändå,, jag blir galen :)

Och dig, förstår jag mig vekligen fortfarande inte mig på!

ciao!



 

Kommentarer
Postat av: Sicka

Hoppas du har det trevligt på jobb. Jag håller med dig med förkylningen, jag kommer snart oxå trotsa den å träna! Bara somnar här hemma.... :(
Ska bli skoj å jobba ihop i helgen! ;)

2008-01-03 @ 16:50:16
URL: http://sicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0