åhus, tråk och trams!

trevligt borta i åhus igår,,
papsen hade gjort goda mackor,, allt från räkmackor till rostbiff och hemagjord remouladsås,, mums!
Cheese cake till efterrätt,, den satt där den skulle ;)

Mkt tråk på jobbet nu,, blir bara så trött! Gör man inte den ena så gör man den andra besviken,, kan inte alla bara vara nöjda ngn gång,, mötas på halva vägen, kompensera?! nää fyy för det tramset,,
Har alltid vetat att det är statoil jag vill jobba åt/för,, fast det är vid stunder som denna man gärna drömmer sig bort,, tänk och få ha ett mån-fre jobb,, hur underbart hade inte det varit?,, att få ha andra kläder en orange/gråa?!,, få sälja,, känna att man presterar och bli belönad efter det?,, få vara på en arbetsplats där det finns lite fler tävlingsmänniskor?!,, få kämpa för att nå reslutat fast samtidigt ha fruktansvärt kul,, vara med och utveckla,, få sin röst hörd?! nåja drömma kan man,,

pratade iofs med pappa om det igår,, och det är ju lite nu eller aldrig känns det som,, vill jag testa ngt annat så tycker han helt klart jag ska göra det,, fick lite rysningar när han sa,, "med din vilja kommer du lyckas även utanför statoil,, och bara så då vet gör du din gamla pappa i tid och otid väldigt stolt, det är kul att se dig lyckas" det är min pappa det ;)

kan ju också tilläga att han inte riktigt förstår sig på mitt överhuvud på jobbet,,  "inte många rätt hon har inte" haha

sitter nu med mitt kaffe och ska snart äta mig en räkmacka och en rostbiffsmacka,, mumma :)

Sen ska jag och gamla bettan styra mot åstorp,, då är det dags att rasta pipan lite ;)

köpa nya tulpaner?,, måste måste måste!

K, Du är bra allt en liten räka,,

overandout,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0