veckan,,

denna veckan har jag varit duktig,, rastat löpbandet var och varannan dag :) himla kul,, Sprang coopers idag,, jobbigt så in i helvete vill jag lova,, fast jag kunde tagit ut mig lite lite mer,, rör ju sig bara om 12 minuter ;) jaja blir ett bätte rresultat nästa gång även om inte detta var helt fy skam,, över mina förväntningar måste jag säga :)
Kört lite styrka på egen hand också,, vissa dagar har jag trott att mina magmuskler om jag nu har några skulle hoppa utanför magen så ont det har gjort,, men det är skönt,, för om jag inte hade några så har jag kanske skaffat mig ett par nu :) Undras när fettet ska välja att säga hejdå?,, haha

Lite trist att min andra träningshalva har legat död hela veckan och inte verkar det bli bättre heller :( Inte lika kul utan dig ju!
Ska jobba med henne imorgon,, skulle bara våga att smitta ner mig,, haha :)

lala så mkt jag vill nu,, kan jag inte bara få det jag vill och sen blir vi alla glada,, eller iaf jag?

Vankas kanske utgång imorgon efter jobbet,, om Sofie inte har hunnit däcka vill säga =)

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0