trots darrande armar och ben,,

så ska liza ge sig på ett spinpass imorgon förmiddag,, :) utan min andra halva :/

Tänkte köra utom väla en sväng först,, Jessica hade inhandlat ett schampo som luktar väldigt gott,, det ska få följa med mig hem,, sen så har jag lyckats göra av med min älskade pincett,, inte för att jag plockar mina ögonbryn vidare ofta själv så är det bra att ha,, skulle behövt min älskade pincett just nu!,,

en ny hårfön blir det nog också imorgon,, :)

inget annat än utgifter imorgon men sånna dagar får man ha ibland med gott samvete tycker jag :)

K för trött för lite film ikväll,, lite trist vill ju så gärna veta men jag får snällt vänta,, har ju trots allt en hållhacke på den rackarn nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0