tillbakablick ;)

blir så trött på denna sidan ibland,, speciellt dom stunderna den hänger sig :/ fyy!

men sammanfattar gårdagen (ska vi vara petiga blir det väl i förrgår)
* En bra dag rakt igenom,,
* Pappa, Farfar och Fabror Peter på Besök :)
* Spenderade tid med Jessica på väla,, ( Hon fick sig en trevlig syn när hon kom upp till mig,, en lättsklädd strykandes liza,, haha men hey det är ju ja ;) ) iaf så blev där det blev lite bra och ha saker,, typ ett par spinningskor, ett par nya jeans och en skjorta från MQ,, skjortan var det rea på och sånt gillas,, (liza är lite skjortberoende),, lite kosttillskott i hopp om att det ska förbrännas lite mer fett ;) haha Blev en god middag och en massa tragg,, det är vi två bra på,, att tragga,, :)
* Åkte sen och tittade på sista halvleken av handbollen,, OV klarade lika,, domarna sög och då bokstavligen talat sög,, såg väldigt nervösa ut och gjorde en massa knäppa domslut,, Liza flög upp ur stolen ett par gånger,, (kanske inte riktigt bokstavligen men det var inte långt ifrån!) Katastrofinstats om ni frågar mig,, och jag är ju trots allt domare och brukar visa förståelse för domslut fast nu gick det bara inte!
* stötte på en gammal "lala",, han kan inte ha missat mig ;)
* Ner till stan för lite kaffe och mer tragg innan hennes andra halva hämtades upp!

Konstaterande; Saknar också när vi kunde köra våra lunchpass,, käka lite strosa runder och bara ha det bra,, fast det blir nog snart vardag igen,, hoppas jag :)

Jag gillar spendera tid,, mkt tid med dig,, :)

Idag har det inte hänt så mkt roligt mer än att jag misslyckades med laxen,, och då bokstavligen talat misslyckades,, och sen är det klart,, jag blev slagen på bröstet! tack för det Christoffer ;)

upp och öppna om ett par timmar eller så,, wiii :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0