rubrik?

fyy vad jag är egoistisk ibland :/ nu har jag dåligt samvete!
Sluta analysera, ta dagen som den kommer och njut,, mitt hetaste tips till mig själv just nu ;)

hur kan man glömma sin handduk efter träningen,, lala man ska nog heta liza för att lyckas,, wiii
kanske ska gå och kolla mig mot minnesförslust?!,, börjar bli lite rädd för mig själv ibland!

Körde Step/core imorse,, fruktansvärt jobbigt fast jäkligt kul! blir nog att utmana klockan fler fredagsmornar nu framöver :) skönt att komma igång och att ha träningen avklarad så man kan njuta av resten av dagen,, :)
Intog en lunch på Ebbas,, väldigt uppskattat,, tror att min andra träningshalva också tyckte det?

hon är bra,, väldigt bra,, :)



Kommentarer
Postat av: Sicka

Haha...men liza! Din favvohandduk oxå...Jotack, det var mumsfilibaba å äta där :) Gör vi om tycker jag!
KRAM

2008-02-08 @ 17:52:02
URL: http://sicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0