måndag,,

ibland är liza bara för mkt,,
Gick upp vid åtta,, flyttade bilen och gjorde ett tappert försök att jämna till brännan innan,, haha ja jag kommer nog göra det ;)
Satte mig här framför,, snackade lite med Jessica som verkat få allt annat än en bra start på denna veckan :/ tösabit :)
Bestämmde mig för att sticka ner till friskis,, packade väskan,, skulle bara sitta tio minuter till i soffan,, hämtade täcket,, somnade,, vaknade två timmar senare :) wiii

Drömde jättekonstigt,, börjat göra det nu,, typ om folk man träffade mkt innan,, kanske ett tecken på att liza; ring nu och berätta att du lever och har det bra ;)

Fint väder ute idag,, fast blåser gör det,, som vanligt :/

Pratar med K nu,, han börjar få fållt upp med jobbet nu,, kul för honom :)
Hoppas han kan avsätta lite tid för denna hönan också :)

Förresten åker min farmor och farfar till Venzuela eller hur det stavas idag,, liza vill ju också,, men det får nog bli en resa till sommaren istället,, jag vill ha värme :) kan ju villigt erkänna att jag tycker det är lite fuskigt,, ;)

nu drar det i mina kaffenerver,, igen :)
Over,,

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå Liza! Ville bara säga att jag vet att du lever, och jag lever också. Även om de inte alltid känns så =) Kram på dig!

2008-02-26 @ 09:00:24
URL: http://envisaemma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0