lizababblarpå,, inte helt ovanligt ;)

kan ju börja med att berätta att liza bokstavligen talat sov bort hela eftermiddagen/kvällen igår,, fanns inte speciellt många vakna sekunder från 14.30-01.00 då liza valde att tacka för sig ;) haha
Till mitt försvar; Stängning sen öppning,, ajaj! K,, hade andra planer,, hade allmänt tråk!

tränat idag,, Jessicas förtjänst! tur att hon finns,, det är väl det som är det bästa med att vi är två,, :)

Köket bjöd sen på grillad lax med kokta grönsaker, keso och lite lök! inte helt fel,, dock luktar hela lägenheten fisk och ni som känner mig vet att jag verkligen hatar matos!! urk!

öppning imorgon,, wii vad liza älskar öppningar,,!

Kanske lite mys ikväll? jaja återstår att se!

Tog fram min betyg innan också,, lite småsugen på att läsa upp en del,, för varje tråkigt ämne jag läser upp får ag välja ett betydligt roligare,, bra deal eller hur?
Tänkt att detta i så fall ska ske på distans,, nog har jag den diciplinen väl?

slutbabblatförmindelnutrorjag,, kännskonstigtatthoppaövermellanslagmendetärdetsomgördethelaaliteroligare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0