jobb och event,,

Ingen vidare bra dag idag heller,, tror det kommer vara så här ett tag,,
det som inte dödar härdar och ni som känner mig vet att det är svårt att ta död på mig :)

Öppnade idag,, helt okej,, bara jag och chefen,, fick henne att smaka på snus,, haha "meeen liza det svider" usch och örk var återkommande,, haha Mestadels så städades det idag,, vi var effektiva,, ÄVEN JAG :)
Zonchefen var på besök,, kändes lång väg,, :) (parfym som heter duga) Men han är trevlig och snackig,, väldigt snackig ;)

Amelie hade utan min vetskap anmält mig till vårt nästa event,, att sälja in SMC (statoil master card) ska tydligen genomgå ngn utbildning och sen under en vecka enbart sälja in korten,, tror att det 30 timmar eller ngt,, så då lär väl mina kunskaper som säljare sättas på prov,, Amelie tyckte det passade mig så bra eftersom hon ansåg att jag är väldigt bra på att sälja,, mjo vi har kanske lite delade meningar där,, haha men eftersom att jag typ var sämst förra omgången och inte gjorde allt för mkt för att erbjuda denna merservicen är det väl min tur att visa att jag kan! Tävlingsmänniska som jag är ska nog detta också lösa sig på ett eller annat sätt,,

Kan ju villigt erkänna att jag inte känner mig helt bekväm i detta,, men man får väl koppla bort allt vad sympati innebär och ställa in sig på att det helt och hållet handlar om merservice,, jag som säljare vill ju trots allt min kunds bästa?! baaahhh,,,,

Jaja hinner förhoppningsvis vänja mig vid tanken! Liza= en bra säljare,, eller?!


Kommentarer
Postat av: Sicka

Ehh, du är väl stationens bästa säljare? "outstanding bästa" tycktes jag det sägas ;)
Vi får ta tag i träningen igen snart hörrudu, jag är oxå lite nere å depp...behöver aktivera fettet! haha

2008-02-27 @ 23:12:40
URL: http://sicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0