bra onödigt med rubrik,,

så där ja då var vi inne i december,, snart nytt åt med nya möjligheter,, sånt gillas :)

Har varit ute och gjort väla idag tillsammans med favoriten,, tog ngn timme extra men det var det värt,, ledde ju bara till mer snack :)

Har hittat lite kläder att ha på mig på tors, ska bara försöka lägga upp den svarta lite ;)

Så, vad har mer hänt?
* Förkylningen är på väg att släppa,, = friskis here i come, underbart eller vad?
* Jag har stoppat i mig alldeles för många lussekatter,, urk :/
* Ev så håller jag på att få en överdos av clementiner också,, uss.
* Har klättrat lite på jobbet,, eller har jag egentligen det? hm,, jo men det har jag allt :)
* Har även satt upp en stjärna i köket,, det mina vänner är stort,, haha

öppning imorgon,, wihooo,,

nä om man skulle ta sig en clemmis till när man ändå är i farten?

so long suckers,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0