tro det eller ej,, :)

Jag var verkligen inte långt ifrån att skita i träningen,, jag var precis så där nära som bara jag kan vara,, även efter jag skrivit inlägget tänkte jag "äsch",, men jag tog mig samman och traskade ut till min blåa fara,, vilket namn va? haha

nu är det tungt,, förbannat tungt,, men jag är ju så jävla bra ibland helt enkelt :)

Aha,, en kopp kaffe i kombination med nya iform tidningen,, låter väl som ett bra slut på denna kvällen,,?
Imorgon ska jag försöka vara lite effektiv här hemma,, måste plocka iordning lite diska undan men framför allt HANDLA MAT,, och tydligen är det min tur att bjuda imorgon,, pahaha hämtmat från thai-corner,, undra om det kan passa? ;)

nu till något helt annat,, so long!

K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0