tråklördag,,

liza har en ledig helg och naturligtvis är det allt annat än fint väder,, eller solen tittar fram ett par minuter sen försvinner den en timme igen bakom gigantiska moln,, usch och fyyy!

Har iaf fått ett par heldagar ute i solen i veckan,, men jag skulle vilja ha mer,, mkt mer!

Hunnit med att spela lite minigolf,, och ätit med kollegorna,,
sen har jag jobbat och återigen jobbat!,,

är så sugen på att ta en sista minuten,, bara åka iväg en vecka med en massa sol och bad,, sånt ska tydligen göra underverk? baahh

Evigt pratande om solen..

Ska ta och sätta på mig skorna och traska ut en runda istället,, eller ska jag sitta kvar här och titta på tv istället? hmm svår fråga de där ;)

jajja nog om mitt gnällade,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0