så är det,,

Det är inte lätt att heta liza nu det ska ni veta,,
har varit igång alldeles för många timmar,, och det hela började med ett mördarpass på jobbet 5.15-16,,
det är en upplevelse!

Från jobbet till ngt form av möte,,
En,, stört skön, jag gillar honom,,
Andra,, nördig,, frågvis,, seg och allmänt tråkig!

Dessa två människor ska jag spendera många timmar i en handbollshall med framöver,, hur ska detta gå?

kom och tänka på en sak nyss,,
Imorgon är det 21år sen mamma låg och kämpade med mig,, jag var envis redan då och var inte alls speciellt sugen på att komma ut och se omvärlden,,
men efter många om och men lyckades hon,, och här sitter jag snart 21 år gammal och mår nog bättre än någonsin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0