inne i träsket igen,, =)

tre jobb kvällar avklarade,, underbart!
förr kunde jag jobba tolv kvällar på rad utan att ens reflektera över det,, nu har man blivit bortskämd måste jag säga,, så tre på rad är mer än tillräckligt,, igår var den segaste av dom alla,, helt hemskt att böra 14,, det borde förbjudas! haha

Tydligen ska jag bli handbollstränare igen, kul!
Kom in en man på jobbet i här om dagen,, tydligen hade han haft ögonen på mig sen tiden i åhus,, haha japps så på måndag blir det möte, ska presenteras för en del människor inom OV och lite så,,
Så det vore nog inte helt fel att införskaffa en kalender nu kanske?
För min del är det bara till att damma av handbollspärmarna igen,, jag är ju trots allt utbildad handbollstränare men det är mkt man tappar på drygt ett och halvt år :/
Men det ska bli kul att få spendera några timmar i veckan i idrottshallar igen :) haha

Nu ska det krängas frukost och sen ska jag ner till friskan,, dags att komma igång på allvar igen :)

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0