inget kuligt alls,,

igår var det allt annat än kul att komma till jobbet,, Vet inte om dom på allvar trodde vi skulle hinna med dagens uppgifter + våra egna,, tur det inte var 30 grader varmt ute för då hade jag nog kastat in handduken var inte långt ifrån igår heller för den delen,,

Så fruktansvärt trist att ha sånna kvällar,, jag och mitt temprament klarar inte riktigt av det,,
Sen när ska läsken stå på någon annan stans än i läskkylen?,, undra hur det var tänkt att dom två helpallarna skulle ta sig ut i butiken,,? Listan kan göras lång,, men jag håller nog här,, tänkte bara ni skulle få er en liten försmak av det hela :)

Nu ska det plockas lite här,, sen ska jag bege mig bort mot jönköpingsgatan och sen vidare mot solen,, :) mohaha

hej hej,,

Kommentarer
Postat av: Sicka

Det man inte ser vet man inte om ;) klänningen är öppen i sidan haha!

Mange köpte kostym igår... min outfit kostar typ en femtedel ;)

2008-08-06 @ 08:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0