fullt hus,,

har lite svårt för att brstämma mig om detta ska bli långdraget eller kortfattat?!
,,,det får bli kortfattat!,,

igår då ja,,
jobb 8-12,, tröttare än tröttast..
pappa, twinsen och Benny banan här,, diskmaskin och allt som har med telia installerades,, så nu angelica har jag en fungerande hemtelefon igen :) lovely!
släkt på besök,, presenter och blommer,,
Pinglans mat åts med god aptid,, det gjorde du bra snäckan :) haha
Tårta och kaffe och en massa tragg,,
Malin på besök här nere,, tittade upp,, Det dracks vin och pratades,, hon lagade även mat till oss,, haha fy vad jag kände mig bortskämmd med mat igår,, andra som lagar mat! trevligt att snacka skit med dig tjejen! biatch :)

Ngn ville låna duschen lite senare,, haha klart!
En halv paj försvann,, bokstavligen talat en halv,, behöver jag säga att den uppskattades Jessica? ;)
lite tv-tittande och en massa mys hela kvällen och natten,, vi var rätt slut båda två,, :) sånt gör mig lycklig :)

NU,, ett bloss och sen inväntas det gäster lite senare,, fler paket till snälla mig :)
Hoppas dom går i rimlig tid,, har lovat "Soffe" att ta hennes sista timmar i så fall,, hon ställer alltid upp för mig så trots att jag går in i en öppningsvecka,, får jag vara snäll att ställa upp tillbaks,, återstår och se hur långvariga dom blir :)

Förresten,, har en ny superdiet som fungerar perfekt,,
den är enkel,,
vakna,, ta er till närmsta statoilmack,,
Köp en kanelsnäcka och ta er en latte,, lätt det bästa sättet att få igång förbränningen på,, tro mig :)

so long,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0