eko,,

mys igår med film och mat,, uppskattas!,, har blivit lite bortskämd med det den senaste tiden,, lovely!

Dagen har ängnats åt statoil,,
mitt jobb har sina fördelar,, idag låg där lite prover i mitt fack,, så det har krängts fishermans och dextrosol lakris hela dagen lång,, tror visst att dextrosolen får en omvänd effekt om man äter för mkt,, vilket jag lär har gjort idag :)
har precis krängt i mig en macka som för övrigt också kommer ifrån en av provsmaknings påsarna,, hur gott som helst :)

Blir nästan rädd för mig själv,, i mitt kylskåp står där en burk skink-ost,, en liter möjk med bäst före dagens datum och en vispgrädde som gick ut för en vecka sen,, i botten ligger där nog även ett par avokados men det är det hela!,,
Pinsamt nästan,, får bara inte tummarna loss till att åka och handla,, :(

Usch nej ska ut och ta ett bloss,, dricka upp mitt kaffe och sen pallra mig ner till friskan,, måste testa och se om min fot håller måttet :)

mördar-öppning imorgon,, (alla öppningar är i mina ögon mördar-pass) sen ska jag besöka Johanna,, :)

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0