besök,,! =)

Igår hade jag storfrämmat,, då i form av mamma, pappa och twinsen :)

Mamma skulle göra maten och jag stå för fikat,, rättvist va? :)
Till saken hör att jag efter jobbet stressade bort till maxi och slängde ner en kladdkaka,, glass och lite kakor i korgen,, haha :)

Iaf fick jag paket,, liza älskar paket :)
Hade ju önskat mig en diskmaskin,, (lathet eller bekvämlighet?)

Så nu finns det en diskmaskin på Guldsmedsgatan också,, det är lycka :)
Gick dock inte att installera,, lite grejor som min fastighetsskötare måste klira först,, men nu har jag en diskmaskin iaf :)
Fick även lite annat smått & gott,,, presentkort,, handdukar i livingserien,, blommor och lite så,, Kalas :)

Tänkte lägga upp lite bilder här men det vill sig inte så det får ni vänta med,,
Nu ska jag pallra mig ner till friskan,, löpbandet, watch out!

Förresten påpekade mamma som för övrigt var snäll och diskade undan allt efter oss,, tack mamma! kände nästan lite ångest redan innan dom skulle komma över all disk som skulle bli,, haha
men det hon påpekade var iaf att jag inte hade ngt hushållspapper?! och inget "gladpack" eller vad det heter!?,, baaahh,, är det sådana vuxengrejor man bara ska ha eller?
jaja får väl se om jag kommer ihåg att skriva ner det nästa gång jag är och handlar ;)

Tack för allt fint!

Nu är det hög tid att pallra sig härifrån,,
so long suckers,, (gillar att se och lära av Jessica,, visst är det väl så att man ska lära sig av dom äldre ;) haha)

Kommentarer
Postat av: Soffe

Jag har toapapper som hushållspapper - funkar lika bra ;) Samma "uppsugningsförmåga" I guess :P hehe

2008-08-14 @ 17:50:17
URL: http://sofiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0