ajaj i foten,,

förmiddagen igår spenderades på akuten,, min fot ville inte riktigt som jag ville när jag vaknade,, :(
så det var bara till att sätta sig i en taxi ner,,
gick relativt snabbt,, trevligt sällskap hade jag också,, en annan tjej som hade nästan samma probs som jag,,
vi satt i varsinn rullstol,, snacka drack kaffe och löste ett och annat världsproblem,, haha

Tackade nej till en veckas sjukskrivning,, bad istället om ett par krykor och en spruta,, det ska mkt till för att ta kol på mig ;)

Ringde min privatchaffis (aka Sicka) som kom och hämtade mig,, hon är för go,, :)
Ner till statoil för frukost,, kanelsnäcka och latte,, :) mohaha
underbart väder så vi satt ute och traggade lite,, händer inte varje dag nu för tiden,, ;)

Hem,, bytte om och sen ner på jobbet för att jobba,,
satt eller sotd mest stilla hela kvällen,, johan skötte allt förrutom kassan kan man väl kanske säga,, och det gjorde han bra :)
Blev grundlurad igår,, finns inget som gör mig mer irriterad än utlänningar som lurar mig,, kom på dom fast lite försent,, men det är en polisanmälan gjord mot dom,, kräken lär väl inte åka dit,, men kommer dom in i butiken igen är det långt ifrån säkert att dom kommer ut samma håll igen,, åå varsinn käftsmäll borde dom fått!

foten känns lite bättre idag,, tacka vet jag smärtstillande,, kanske tom så man kan ta sig ner och smygträna?,, aja det återstår och se,,

ska se om K känner för att prata med mig nu ;)

so long,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0