utvilad?,,

sa det Jessica igår,, "konstigt att jag inte är tröttare,, har inte sovit ngn dag nu när jag kommer hem,, har gått i ett fram till elva halv tolv iaf hela veckan"
så sa hon ngt i stil med,, ja men hade du lagt dig på soffan så hade du säkert slocknat,,

Och mkt riktigt idag kom den baksmällen,, vid tre tiden la jag mig ner för att "vila" en stund,, 20.15 vaknar jag igen,, haha

Ringde och väckte Jessica lite halvt panikslagen imorse,, mina jobbnycklar låg inne på statoil!,, gash! hur i helvete hade jag hade tänkt komma in imorse vågar jag inte svara på,, men agera räddare är hon bra på :) så 05.01 stog hon i dörröppningen,, yrvaken men med ett par nycklar till mig iaf :) TACK tösabit :)

Så det blev ingen spinning idag,, orkade bara inte,, städat har jag inte heller gjort än,, men det ska jag iaf,,
och laga mat kommer jag inte heller orka,, först ska jag läsa mina tidningar som jag somnade ifrån igår :)




Kommentarer
Postat av: Alexandra

tur att du hade din vän till hands när du behövde henne, det är ju tyvärr inte alltid man har den turen =) å då kan de gå illa.. hehe

2008-04-24 @ 21:24:28
URL: http://alixandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0