utmattad&nytränad,,

det sammanfattar min beffintliga status nu ;)

Passet gick bra,, gillar TG,, hon är en skön typ från övre delen av vårt avlånga land,, det är bra go och alltid mycket folk på hennes pass,, på tal om det,, så många roliga typer det finns i träningsvärlden,, haha ja jag är kanske inte heller guds bästa ;) Märkets att det var ett tag sen man gjorde armhävningar,, tog i så jag fick blodsmak i munnen,, för er som är intresserade av alla goa detaljer,, :)

Kom precis på att ungen stått på i en timme kanske,, så jag gick ut i köket och plockade fram kycklingfiléerna,, rotade lite i skafferiet och hittade ngn slags marinad som skulle ge kycklingen en spännande smak,, haha började pensla på och läste sen att det skulle dra minst en timme,, hell no säger jag,, den förbannade marinaden ska vara glad om den fåt ligga och dra sig i max tjugo minuter,, tänkte springa ner i tvättstugan och ta ett bloss innan för att dra ut på tiden lite,, :) och nej det kan helt omöjligt ta tjugo minuter,, men jag sitter ju här fortfarande och samlar energi,, så ja tjugo minuter kan nog bli bra ;)

Kan ju tilläga att det inte ska ätas mer ikväll,, har druckit mitt kaffe och ätit mackor vad jag ska ikväll ;),, men det är en dag på jobbet imorgon också,, :)

medens kycklingen är i ungen tänkte jag hoppa in i duschen,, fler detaljer; svett är väldigt salt,, speciellt om det har hunnit torka in,, haha det är lite urk faktiskt ;)

Imorgon gäller öppning,, sen blir det nog en dejt med Jessica -wihooo inte en dag försent ;)

Christoffer påminde mig förresten idag om att "Liza du vet att du måste byta däck,, SNART!" ja jo jag vet innan den sista vilket innebär att jag måste köra till åhus ngngång i början på nästa vecka,, gash,, måste ringa farbror Peter och se om grabbsen har tid för mig och mina däck ngn dag :)

en liten parantes från jobbet idag var alla jävla kärringar/kvinnor/flickor you name it som stankt parfym,, minst en halv flaska,, varför? för att det ska räcka hela dagen?,, för då tror dom helt fel,, och det västa av allt hela bunten hade Paris Hilton parfymer,, ÖRK! hur kan jag veta det?,, jo för att jag själv har burit ett par av dom en gång i tiden,, men det fanns en anledning till att jag en vacker dag för några år sen slutade! haha
så imorgon hoppas vi på lika lite folk fast ändå färre stinkande,, uppföljning kommer ;)

Nu skulle jag till tvätten visst?! haha
kan hända att marinaden får 30 minuter istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0