schwein mkt på jobbet och en mysig eftermiddag/kväll,,

Idag slogs här inga rekord när det gäller att komma upp när klockan ringde,, sa det till Jessica att jag och hennes sambo är nog lika goa,, haha snooze knappen är vår bästa vän på morgonen :)
Förresten så kan jag tydligen inte ha igång platttången,, strykjärnet och fönen samtidigt,, det märkte jag på när halva lägenheten blev mörkbelaggd imorse,, var bara till att klättra upp och byta propprackaren,, tog ju sin lilla tid för det är nog inte min starka sida direkt,, och inte hjälpte det att jag var stressad :/

Men ja schwein mkt på jobbet har det varit idag,, näst intill ett helvete,, alla människor vaknar när solen tittar fram,, men vi var rätt effektiva och fick en hel del gjort inför besöket imorgon,, guttans!
Åt en frankfurter efter jobbet idag,, känns mindre bra :/ men men,,
första parfymbomben kom 06.57,, haha vilket minne jag har,, denna gången med ngn kärringparfym som gjorde så att jag ville springa ut och kräka,, men höll för andan och log gjorde jag istället,, är väl en av baksmällarna med mitt jobb,, haha

När jag äntligen kom ifrån jobbet ca 2 timmar efter det jag hade slutat,, så var det bara till att åka hem byta om,, och bege sig till jönköpingsgatan,, skulle ju ha en dejt med min favorit :)
Vi skulle ner på stan och mysa till det lite,, hon och ja,, fast planerna blev ändrade då ingen av oss var speciellt sugna på att visa sig bland folk,, haha har man omgetts av en massa galningar under tio timmar är det skönt att kunna dega lite,, grillsugen var jag och Jessica var inte sen på idéen :) 
Sagt och gjort,, åkte bort till maxi och handlade,, besvikelsen var stor när vi inte kunne hitta en enda engångsgrill på hela stället,, så en sväng till jobbet fick det också bli,, statoil kan man alltid lita på i vått och torrt :) 
 Vi satte oss på viskängen? eller va fan dom kallar den gröna stora plätten ovanför mig,,
Tände på engångsgrillen,, och bara hade det allmänt bra,, Kände att vi hade lite förlorad tid att ta igen,, :)
Jessica agerade gillmaster och gjorde det riktigt bra =)
Grillad ryggbiff,, potatissallad och majskolv stod på menyn,, det satt där det skulle vill jag lova :)
Till efterrätt hade vi (eller mest Jessica,, jag satt på en stol hemma hos henne och agerade sällskap,, haha) gjort gino eller ginos, kan det heta så? ja iaf så var det jordgubbar,, banan,, kiwi och hallon,, med och sen vit choklad på det,, gottans :)

Kan lova att det inte är vidare varmt när solen gått ner,, och myggen blev helt galna när dom fick syn på oss eller iaf på mig ;) haha så vi packade ihop,, tog bettan och köpte varsinn kaffe,, körde en sväng ut till berga för att titta på audisar,, en sån ska bli min,, end of story!
körde lite runder,, och bara pratade,, det är vi himlans bra på =)

image127 jag innan planerna med kaffe på stan ändrades ;)


grillmys på den gröna plätten;



Som grillmaster gäller det att ha tungan rätt i mun ;) och på tal om att gräset kunde börja brinna?! haha

Imorgon vankas öppning,, da big bos kommer påp besök,, wii.. Även ett par övertimmar blir det nog,, måste inventera och skicka tillbaka en massa filmer och skivor,, och ja det tar nog sin lilla tid,, :/
Spinning på kvällen,, jeppjepp,, (uppdaterar nog under dagen ska ni se ;) haha)

Den sista stundet i vaket tillstånd ska spenderas med Iform tidningen som trillade ner i brevlådan idag,, lycka :)




Kommentarer
Postat av: Hem ifrån!

Dina doft reaktioner -ÄR DU GRAVID!!!??! Hör av dig när du ska hem och byta däck, helst mån, tis eller ons:P Tjiing.

2008-04-24 @ 13:16:45
Postat av: Sicka

Mohahahhaaaa.... det där med lukter är FAN inte å leka med hörrudu! Tack för en toppenkväll :) Får vi göra om snart

2008-04-24 @ 14:53:45
URL: http://sicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0