sant!,,

viktklubb.se är en sajt som jag har varit medlem på sen urminnestider,, dock används den inte så flitigt längre,, gick in där nyss och kikade,, man ser lite hur mkt man har hått ner och så,, kollade vad jag hade för midjemått när jag börade operation gå ner i vikt,, gissa om jag blev chokad när jag tog fram måttbandet och jämförde!

image113 
.
lite skillnad får jag väl vara villig och erkänna,, men gisses vad skönt det kändes!
Det är ju inte så att jag är smal nu,, absolut inte,, men gud vad stor jag har varit!,
det är inte lätt inte det minsta,, men liza har ju alltid varit en envis jävel :)

image114image118

det skiljer inte ens ett år mellan dessa fotona,, och det vänstra ser jag nog ändå inte så stor ut på,, då gällde det att man tänkte "sträck på halsen,, håll in,, andas helst inte,, vrid dig inte för mkt så dubbelhackan blir synlig,, jadejade,,"

är det förbjudet att vara en gnutta stolt över sig själv?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lycka!!! Förbannat stiligt. Känner bara stolthet, gör det du med. Det är du värd! Kraaaaam på dig

2008-04-13 @ 18:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0