så skönt,,

så då har löpbandet fått sitt idag,, efter 7km,, fick jag en "liten" hostattack :/ Hela gymmet stirrade,,
kom fram en PT till mig och frågade om jag levde,, jo tack lever är nog bara förnamnet sa ja :) haha

Så 7km på bandet,, 20 minuter i en annan konditonsmaskin,, avslutade med lite mage och triceps,, underbart! :)

var en snabbis inom maxi,, handlade lite nödvändigheter,, en hund som sprang lös på pakeringen,, knäppa människor finns det gott om,, gjorde en liten insats och sen fanns där ingen lös springande hund längre,, lite har allt min pappa lärt mig genom åren när det gäller hundar och deras beteende ;)

Nu ska här lagas mat,, det blir oftas ett helt projekt av det när liza ska laga mat,, haha

jag blir lycklig av att träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0