rubrik?

hemma från jobb finally!
måste dock ner en sväng imorgon-bitti och göra klart en hel del grejor som blev bort-prioiterade ikväll ;)

Även mitt jobb har sina ljusa stunder;

Kommer in en klar tia på jobbet,, gash vad snygg han var,,! :)
Ställer mig i kassan och han kommer till mig,, bra :)
När han har gått så låter jag Christoffer få veta hur snygg han var,,, (i brist på annat ;) )

(jag ska egentligen stå och sälja Mc kort,,)

L: mm ja klar tia :)
C: Varför sålde du inte in SMC till honom då?
L: han hade redan ett SMC guld,,
C: aa varför frågade du inte om hans flickvän skulle ha ett?
L: What?
C: ja och om han inte hade någon flickvän,, kunde du ju frågat om han ville ha en?!
L: hahahahaha
C: hahahaha
L: sämsta-Bästa raggningsrebliken jag någonsin hört! 

haha skrattar fortfarande åt det när jag tänker på att C kom på ngt sådant från ingenstans,, klockrent!

Apmkt att göra ikväll,, ibland går tiden för snabbt,,
och hur fan ska jag kunna dammsuga utan en dammsugare,, schiefen i ett nötskal!

nae lite sömn nu hade inte suttit helt fel,,
imorgon ska jag averka ett spinpass,, som jag längtar :)

Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0