rekord?!,,

mm tror jag slog det imorse,, tog ENDAST 23 min från det klockan ringde till att jag var på benen,, här görs det framsteg ;) haha
Nycklen till att öppna nattluckan med på jobbet var spårlöst försvunnen,, och när klockan är 05.10 så är inte liza så pigg så att hon jättegärna springer och letar heller,, iaf inte innan jag hade fått i mig mitt kaffe,, mina tankande kunder fick därför lite extra motion när dom skulle betala ;)

Har varit rätt så lungt idag,, lite upppack,, lämnade av en bil och lite så,, och lite tragg,, :)
CB hade "städdag" idag,, smygtog en bild på honom in action,, han hatar och vara med på kort och det gör det hela roligare,, ni får ursäkta kvalitén men det är inte helt lätt att ta kort mellan en halv centimeters springa ;)
.
image124
.
Själv stod jag ute och njöt av den bästa stunden på dagen (förutom när jag har tränat),, mitt älskade kaffe och bloss efter maten och inte blev det sämre av att solen värmde gott ;)
.
image125
(Man kan inte alltid vara på topp,, så är det bara ;) haha)


ska snart slänga ihop en smoothie,, och äta ngn macka,, vila lite,, ner och byta tvätten och sen ska hon träna,, är tänkt att det ska bli ett medel/puls,, jag inbillar mig att det är kul! har lite tappat lusten för "gympa",, spinner mkt hellre men min kropp kan beöhva lite variation ;)

kan hända att det kommer ett sånt där obetydligt inlägg lite senare beror på humöret,, haha


K,, bli frisk din räka ;)

Kommentarer
Postat av: Sicka

Det ser ju nästan ut som om han står där å spänner?!?! säkert att han inte såg att du tog kort? hihi

2008-04-22 @ 15:42:41
URL: http://sicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0