Lizas dag!

10.40 Slog upp dom blå
,,,soffläge,, pratar lite med Jessica,,
11.40 frukost, gröt med nötter,, honungsvatten
,,,fortsatt  tragg med Jessica,, kaffe,, alvedon,, soffläge
15.00
Middag, Pastagratäng och vatten
,,, planerar att gå ut och gå,, Jessica erbjuder sällis :),, hoppar in i duschen,, svettas som en gris när jag kommer ut,, fönar håret,, inser att jag inte ska förflytta mig vidare många meter,, växlar ett par ord till med Jessica,, läser lite bloggar,, gör en halvhjärtat uppdatering,, soffläge,, slötittande på tv,,
16.58 Johan ringer "liza behöver dig imrg 5.15-16" -ja jättegärna!
17.01 ringer och avbokar min efterlängtade klipptid : /
Knaprar i mig ett par alvedon,, nyser,, soffläge,, somnar!
21.15 vaknar,, hungrig,, mixar ihop en smootihe,, äter en halv påse nötter,,
21.25 röker,, borstar tänderna

21.35 GONATT!

Svar Ja, jag är INTE frisk :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0