jobb,, sova,, ngt mer?

kom hem från jobbet vid kvart över tio igår och va tror ni hände då? jo jag slocknade fortare än kvickt,,  känns som det är det enda jag har skrivit om den senaste veckan,, jobb och sömn.. men det är precis vad jag jag har gjort hela veckan,, förrutom när jag har varit nere och tränat då ;)

Nästan precis kommit hem från jobbet på tal om jobb ;) lungt imorse,, katastrofalt mkt från lunch och framåt,,
ja jag vet vad vi gör en lördag när solen tittat fram,, invaderar statoil,, wiihaa!

idag ska jag iaf läsa mina älskade tidningar,, fattar inte att jag har haft dom hemma i tre dagar utan att läsa,, det händer aldrig ;)

Kanske lite vattenmelon och ramlösa? mm ja det får det bli =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0