jaja,,

jaja uppdatera har väl inte varit min bästa sida denna veckan,,
Hade minsann ett och annat och berätta för er i söndags,, men ja just det då gick det inte rikigt som man ville här :)

Lite bakåt i tiden;

Lördags,, Längesen jag hade så trevligt,, först middag och tragg på Le Cardinal och sen vidare till utposten,, dock bara jag och Marie,, men vi hade trevligt,,, ;)
Förflyttade oss sen ner till Harrys där drickandet fortsatte,, haha Träffade en stamis från statoil som inte var sen med att öka på min alkoholhalt i blodet :) haha
Förflyttade oss sen vidare till Cardinal där vi fastnade resten av kvällen,, Töserna som stängde joinade oss senare,, trevligt trevligt,,
Kvällen kan summeras; Mkt dricka,, mkt prat,, mkt dansande och mkt trevlig  (även en hel del toalettbesök,, ja jisses vad alkoholen typ rinner rakt igenom, inte konstigt man var tvungen att dricka så mkt ) haha!
Kvällen mindre trevliga; Min klack gick av,, på hälften,, gash! tur att det hände så sent,,

Söndags,, Ett minne blott,,,,

Jahaja där tog orken slut måste vila lite innan vi tar mån-tis,, haha

later,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0