jag vill så gärna,,

borde inte sitta här,, men det är ju så lätt att fastna?! haha

Dom sista timmarna på jobbet igår vill jag glömma,, fy vad rädd jag var,, helt plötsligt från ingenstans så kräkte jag en massa,, hjärtat slog dubbla slag och döden var nära,, haha (liza das dramaqueen)
Sofie hade tydligen skrivit en lapp som blev lite missförstådd,, Amelie trodde ngn höll på att dö ;) haha

TACKA vet jag att JESSICA finns,, :)

slapp spendera natten ensam,, tur var nog det ;)

Kristianstad har haft finbesök idag,,
Åt frukost/lunch på nostalgia med Angelica,, vidare för en kaffe på Darins för att slutligen fastna i hennes soffa :)
Uppskattar sånna dagar där man bara kan va och snacka en massa,, satt och tittade i lite album från dom gamla goda tiderna,, där var ju en hel del jag tydligen hade förträngt,, haha
Skrattar fortfarande när jag tänker på det,,
Vi har haft mkt kul ihop,, och hittat på en hel del,, hon och ja :)
Det var aldrig så att vi hade tråkigt,, vi kunde sitta en fredagskväll hemma och henne och dricka oss fulla,, och kul hade vi trots vi bara var två,, och våra roadtrippar till Danmark,, ja listan kan göras lång :)
Tack för en trevlig dag snäckan,, görs gärna om inom det närmsta ;)

Bea,, vi tar en kaffe nästa gång! :)

Imorgon ska löpbandet rastas,, mat innhandlas och även kanske kärringgrillen får sig ett besök kvällen ska kanske inte helt oväntat spenderas på la statoil i sällskap med Sofie,, hoppas innerligt att det blir lite lugnare,, har dock hört rykten om att den nya dammsugaren kommer anlända under morgondagen så vi lär nog inte gå sysslolösa iaf ;)

kaffet väntar,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0