gick bara inte,,

starten på denna dagen var sådär eller rent åt helvete!,,
fick verkligen inte upp mig själv,, det gick inte mina ben vägrade (förbannande spining tänkte jag,, aldrig mer!,, haha dom tankarna finns inte längre ;) )

när jag väl kom upp typ halv åtta,, så blev det inte bättre av att mitt huvud inte ville stressa lika mkt som jag,, ringde Marie och medelade att jag var på väg,, men skulle bli ett par minuter för sen ;)
Det blir inte bättre av alla jävlar som ska invadera helsingborg vid den tiden,, troligen lika stressade som jag för att hinna till arbetet i tid,, tror jag stog i kö,, hmm kanske tio minuter innan jag äntligen tryckte gasen i botten genom rondellen,, och då fuskar jag dessutom,, Lägger mig alltid i ytterfilen på morgonen när jag ska svänga vänster,, dels för att där vanligtvis är mindre kö,, och dels för att man lättare kan tjuva,, hoppas ja la mig fel brukar jag tänka,, haha

Dagen på jobbet har inte heller varit den bästa,, ica leverans vid ett,, normala fall typ sju på morgonen,, kärringar som inte promt ska tvätta,, och då ska man hjälpa dom köra in bilen i tvätten och stå där och vara trevlig under tiden,, alltod kul att kunna "göra" ens annan dag med ngt så lite men min tid är dyrbar ;) haha och så utlänningar som inte kan eng,, tyska eller svenska? gash ska man behöva lära sig polska nu också?
och är det så jävla svårt att säga hej och hejdå?,, eller att under dom få minuter dom står mitt i mot mig,, lägga ner sin jävla telefon,, finns inget värre än folk som pratar samtidigt som man ska ta betalt,, dock brukar jag prata extra mkt med dim och vara så där extra trevlig,, då blir dom alltid så irriterade för helt plötsligt vet dom varken ut eller in,, mohahaha
ja listan kan bli lång men jag ska inte tråka ut er mer med detta :)

Var hemma och vände,, åt en banan drack ett glas proviva och smet sen ner till friskis,, medel/puls! så nu är jag sådär lagom seg och go i benen,,

Fint väder imorgon?!,, ja tack :)

kaffe nu ja,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0