gash,,

får ofta höra att jag har en stark vilja,, och visst mycket riktigt har jag nog det,, sen när personer få det att klinga negativt så kan jag inte låta bli att bli arg!

Jag menar vad fan är det för fel på att ha vilja och mål?,, är det inte lite det livet går ut på?

visst jag är kanske dum i huvudet som pregar i mig två ipren och åker till jobbet trots att jag borde ligga hemma,, men hey det är sån jag är!,, det ska VÄLDIGT mkt tid innan jag säckar ihop totalt,,
jag är en väldigt rastlös person som alltid måste ha fart och fläkt kring mig,, det är då jag trivs,, och inte fan har väl någon dött av en liten förkylning? gash,,,

Ibland får jag bara nog av dig!

Vissa får mig att må otroligt bra,, för att nämna ett par just nu så är det Jessica,, min solklara favorit, hon är bara bäst,, träffade henne två minuter på jobbet och genast blev jag på bättre humör,, undra om hon har ngn inbyggd mekanism ;) haha och sen har vi K,, han är så bra så bra så bra,, och fin förståss ;) haha

jaja fick skriva av mig lite iaf,, rätt så flitig idag?! ;)
later mina vänner,,

Kommentarer
Postat av: Sicka

Naaaw... gulledej! ;)

2008-04-05 @ 18:45:42
URL: http://sicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0