en ledig dag,,,

,, i lizas liv kan se ut så här;

06.15 väckarklockan ringer
07.30 slår äntligen upp dom blå,,
08.20 redo för avfärd,, till min fasa startar inte bilskrället,, gamla bilar i all ära,, men jag HATAR dom!
08.25 ringer lite halvt panikslagen och väcker Jessica,, visar sig att "stella" är "ledig" idag,, och som den stjärnan hon är får liza låna henne,, Lizas tanke; Jessica är bättre än bäst :) loves!
08.35 taxi mot jönköpingsgatan är beställd!
08.50 möter en trött tösabit i dörren,, tar bilen och hennes sambo med mig,, han var nog glad att han slapp gå :)
09.00 statoil ramlösa,, tankar,,, köper kaffe..
10.15 på plats i kristianstad,, (45 min för sent,, haha)
10.20-13.15 Umgås med Angelica,, frukost på café fenix,, (ngt flörtig ägare,, fast gash vad snygg han är,, haha) ännu mer kaffe,, gamla minnen tass upp och jag får mig en uppdatering om vad som händer i trakten,, för mkt för tillfället,, en snabb runda på stan hinns med,, lite rökande också förståss :) mohahaha
13.25 släpper av Angelica i Vä,, kör sen vidare mot Bromölla
13.45 smiter inom maxi i bromölla för att köpa en blomma till mormor och morfar,, dom blev allt glada när jag kom :)
14.05-15.10 Hälsar på mamma i simhallen,, pratar lite skit med henne och Cilla,, mammas kusin det :) fricker en kopp kaffe
15.35 På plats i åhus,,, smiter inom statoil en snabbis växlar ett par ord med Bea och Mia,, pappa var naturligtvis ute på äventyr,, lyckas alltid missa honom :(
16-18 Sitter och snackar skit hos hazel,, får mina naglar fixade:) lovely!
19.00 stannar till på statoil i perstorp,, den korven satt där den skulle efter en dag med bara kaffe och frukost,, va så hungrig så jag mådde illa,, snackade lite skit med personalen,, :) statoil-anställda emellan :) haha
20.00 liza är tvungen att smita upp om guldsmedsgatan och kissa,, uppdaterar bloggen!

20,22,, på väg att ringa Jessica,,
20.30-?? återstår att se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0