äntligen,, blogg.se!

igår krånglade banken när jag skulle trixa lite och nu bloggen,, men nu är iaf HELA min soffa betlad!,, wiihooo!

Har inte varit hemma långa stunder idag,, fått lite annat gjort,, so far so god ;)

Iaf så var vi lite sena på jobbet idag,, (fick bland annat köra hbg runt för att hitta en ny dammsugare tog väl ett par timmar eller så,, haha.. ngn kund som ville ha hjälp med sin glödlama,, satans biltillverkare,, gör plats!,, 50 liter bensin som ingen ville betala för,, osv..) Men när vi äntligen skulle larma på typ prick kvart i så var det ngt centralt fel,, tog nog iaf 45 minuter innan jag tror det löste sig?! pratade med rapid--amelie--johan--amelie--rapid--johan--nordic alarm och slutligen med amelie igen,, tydligen tar nordic alarm en avgift för 500kr när man ringer mitt i natten,, ingen dålig timlön det inte med tanke på att han lät nyvken,, samtalet varade i tio minuter,, och jag blev inget klokare,, men han hörde nog var jag sa till amelie var i sluten var han himlans trevlig!,, slutligen så löste jag och amelie det tillsammans :)

Kan tillägga att jag städade två bilar på mindre tid än vad det i normala fall tar att göra en,, (hoppas inte C läser nu,, han blir så gaalen på mig ;) )

Pratade med pappa innan,, han ska också införskaffa sig en ny bil och robert har lovat att han ska se vad han kan göra,, Sa till pappa att jag skulle sms adressen till honom om jag kom ihåg,, då skrattade han och till svar fick jag,, lägg ut den på bloggen?! haha,, what?,, 
Jodå även min pappa är här inne och läser,, Bea är tydligen den skyldiga till detta ;) haha han är väl nyfiken på vad sin dotter hittar på om dagarna,, för sysslolös är hon inte iaf ;)
Här har du hans mejl papps;  
robert; [email protected]

Ska träna imorgon,, det är lycka de ni ;)

Saknar Jessica,, har inte sett henne sen sist,, ;)

nae ska dricka upp provivan,, röka borsta tänderna och sen släcka för ikväll!

2008-apr-19 @ 02:11 Permalink liza babblar. Kommentarer (0) Trackbacks (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0