värsta natten i mitt liv!

Natten mellan onsdag och torsdag är bland den värsta natten i hela mitt liv, aldrig har jag spytt så mkt,,,
skulle naturligtvis börja jobba klockan 08 på torsdagen, vilket var en ren omöjlighet, kroppen var ju renasd men eftersom att sömnen hade uteblivit helt så mådde jag skit, och var öm i hela kroppen..

Det löste sig tack vare att man jobbar med så snällt folk som man gör, jag hade gjort likadant för deras skull... :)

Ska ju dock erkänna att jag har haft fruktansvärt dåligt samvete,, Speciellt när jag var tvungen att ringa Jessica,, som jag visste var kryssad hela veckan och har sitt examensarbete hängande efter sig, så TACK igen!!! :)

men efter att ha sovit i nästan två dygn är jag på benen igen och känner mig tip-top =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0