torsdag,

Baah vad trött jag är idag, gick och la mig klockan sex imorse, efter varit ute och gått i en timme kanske med K. underbart väder var det tro det eller ej, vindstilla och behaglig luft :)

hade en trevlig kväll igår, efter det jag hade kört till malmö och bytt min dator för andra/tredje gången (beror lite på hur man ser det haha) men nu har jag den och än så länge är det inga strul med den.. wii..

blir en vilodag till idag, men det är helt okej, känner mig fortfarande lite slö i kroppen, men i morgon blir det träning som gäller vid tolv, sen ska jag köra till mina föräldrar i åhus min unga pappa blir ett år äldre, kan bli trevligt längesen jag var där nu :)


undra hur länge jag kan leva på gårdagen?, väldigt länge som det känns nu! :)

nee nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. Snart dags för en kväll på statoil, som jag längtar! (se ironin i den meningen tack!)

ciao bells

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad gillar du bäst? cola eller fanta? :)

2007-12-06 @ 14:05:58
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0